محدث: “التدريب الصيفى” لطلاب جغرافيا فى هيئة الثروة المعدنية

a magdy blog 4

“التدريب الصيفى” لطلاب جغرافيا فى هيئة الثروة المعدنية

الهيئة العامة للثروة المعدنية المساحة الجيولوجية سابقا-وزارة البترول
أسلوب التدريب  تطبيق عملي على الحاسب الآلي
المقرر الخرائط الجيولوجية ونظم المعلومات الجغرافية
المستهدف جميع الفرق الدراسية من جميع الجامعات
طريقة التسجيل تقديم طلب التدريب الصيفي بمقر الهيئة
الشروط بدون شروط
وقت التقديم خلال الفصل الدراسي الثاني
وقت التدريب بعد انتهاء امتحانات الفصل الدراسي الثاني
مدة التدريب أسبوعين
التكلفة مجانية
المكافأة المادة العلمية وخريطة جيولوجية وشهادة حضور
محتوى التدريب غير منشور
العنوان  3 طريق صلاح سالم -العباسية -القاهرة

المصدر: خطوات

مواقع ذات صلة:

صفحة مباردة التدريب الصيفى على مدونة خطوات

مجموعات ذات صلة:

صفحة مبادرة التدريب الصيفى على الفيس بوك

19 thoughts on “محدث: “التدريب الصيفى” لطلاب جغرافيا فى هيئة الثروة المعدنية

  1. يا جماعه انا عايز ادرب على اجهزة المساحه ومش عارف اوصل لحاجه بجد غير كلام على النت اللى عنده طريق يعرفنى
    وجزاكم الله خيرا

    أعجبني

  2. السلام عليكم ,,انا طالبه فى قسم الجغرافيا الفرقه التالته جامعه عين شمس و عاوزه اخد التدريبات الصيفيه ازاى ممكن اقدم فيها و امتى التقديم افيدونى افادكم الله

    أعجبني

  3. السلام عليكم انا طالبه فى الفرقه التالته اداب جغرافيا جامعه عين شمس
    و عاوزه اشترك فى التدريب الصيفى السنه ديه اروح اقدم فين ؟؟ و ايه الورق المطلوب منى؟؟
    شكرا جزاكم الله كل خير

    أعجبني

  4. انا طالبة في الفرقه الثالثة قسم الجغرافيا وقدمت في هيئة المساحة الجيولوجية لكن العدد أكتمل وكذلك هيئة الاستشعار . ولا يوجد مكان الان خالي للتدريب . فما هي الاماكن المتاحة للتدريب . والتقديم بها الان .
    وأود العمل بالاجازة الصيفية . فما الشركات المتاحة للطلبة

    أعجبني

  5. اولا شكرا للأهتمام.
    وانا اسفة للخروج عن الموضوع لاكن اناعايزة اعرف النتيجة ظهرت ولا لسة علي فكرة انا جامعة القاهرة .
    وياريت علي الاقل معرفة الاوائل يارييييييت.
    بس لو عرفت اوائل الدفعات ياريت تقولي ضروري. ومتهيألي مافيش مشكلة انك تقول اسامي الاوائل علي الموقع.
    وشكرا جزيلا

    أعجبني

  6. انا خريج أداب عين شمس قسم جغرافيا شعبه نظم معلومات جغرافيه gis و عايز شغل او تدريب
    دفعه 2010 تقدير جيد أول سنه رابعه تقدير جيد جدا و مشروع تخرجى امتياز 19/20

    أعجبني

  7. السلام عليكم يا استاذ احمد يا عظيم كنت عاوز اسال حضرتك عن موضوع بالغ الاهمية بالنسبة لى واخرين انا جبت السنة دى فى الثانوية العامة 90% ودخلت اداب القاهرة ولقيت اصحاب كتير جدا ليا لامونى على هذا الاختيلر بس انا دخلت اداب عشان ادخل قسم الجغرافيا عشان بعد التخرج ان شاء اللة ابقى اخصائى مساحة وخرائط وانا بسمع انها كويسة جدا ومجلها واسع هو صح بعد التخرج اعتبر اخصائى مساحة وخرائط ولا فى غلط فى كلامى ارجو الرد السريع بعد ازنك وراى حضرتك عن اختيارى لكلية الاداب قسم الجغرافيا عشان انا مش عارف انا صح ولا اية

    أعجبني

أضف تعليقاً

